Poszukujemy pracownika w dziale marketingu teatru! Może to praca dla Ciebie? Przeczytaj!
Specjalista ds. promocji i marketingu
Miejsce pracy: dział marketingu, Teatr Współczesny w Szczecinie
Podstawowy zakres obowiązków:
- przygotowanie i koordynacja projektów specjalnych teatru jak np. objazdy ze spektaklami w programie Teatr Polska
- pozyskiwanie środków finansowych od fundacji, różnego rodzaju instytucji oraz sponsorów
- sporządzanie i rozliczanie wniosków kierowanych do programów operacyjnych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- współudział w projektach związanych z aktywizacją sprzedaży biletów dla widza indywidualnego
- utrzymywanie kontaktów z niemieckojęzycznymi partnerami teatru
Oczekiwania:
- rzetelność, samodzielność i kreatywność
- efektywna organizacja pracy własnej
- biegła znajomość pakietu Microsoft Office
- umiejętność tworzenia, redagowania tekstów oraz pism urzędowych
- wyższe wykształcenie magisterskie
- biegła znajomość języka niemieckiego
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w marketingu
- znajomość życia teatralnego w Polsce
Oferujemy:
-
umowę o pracę na pełen etat na czas określony (zastępstwo)
-
twórczą atmosferę pracy
Stanowisko podlega bezpośrednio kierownikowi marketingu teatru. Oferty (CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać do Danuty Masojć wyłącznie na adres mailowy: praca@wspolczesny.szczecin.pl do 3 kwietnia 2017. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu trzech dni od zakończenia pierwszego etapu rekrutacji.